Radzenie sobie z porażkami według Lean Management
about 1 year ago • 4 min readOstatnio na LinkedIn pisałem o znaczeniu mówienia prawdy* – umiejętność ta jest nierozerwalnie związana z konstruktywnym radzeniem sobie z poczuciem porażki. Kontynuując ten temat, przyjrzyjmy się, jak radzenie sobie z niepowodzeniami może wyglądać w praktyce, korzystając z takich sprawdzonych metodyk jak Lean Management. Niezależnie od tego, czy odpowiadasz za programowanie, HR, finanse, czy rozwój biznesu, konstruktywne podejście do niepowodzeń ma kluczowe znaczenie dla przyszłych sukcesów...
READ POSTCzy praca Cię karmi czy wysysa? Zobacz by docenić lub otworzyć się na zmianę.
over 1 year ago • 5 min readTrawa wydaje się być zawsze bardziej zielona u sąsiada. Zwłaszcza na LinkedIn;) W rzeczywistości, każdy z nas pracuje w organizacji, która bardziej lub mniej wpisuje się w pewien specyficzny model. Zrozumienie, w jakim typie firmy się znajdujemy, może być kluczem do podejmowania świadomych decyzji dotyczących naszej kariery. Ciekawym paradoksem jest przy tym to, że w ramach jednej firmy mogą współistnieć wszystkie opisane typy organizacji – Zombie, Student, Wampir i Jednorożec. Różnorodność...
READ POSTAplikacje, których nie chcesz mieć!
over 1 year ago • 4 min readAplikacje, których nie chcesz mieć. O sztuce dobrego wypoczynku Niedawno bardzo zainspirowała mnie instrukcja ładowania telefonu:) Pisałem o tym tutaj: https://tiny.pl/dpw41 Rzeczywiście, nie można doprowadzać do rozładowania do zera, szybkie ładowanie, jeśli będzie realizowane zbyt często, może zaszkodzić. Dobrze korzystać ze sprawdzonej, oryginalnej ładowarki... Każdy będzie miał swoje skojarzenia. W naszym newsletterze, chciałbym rozwinąć ten temat od strony odbiorników energii, nazwijmy...
READ POSTZapraszamy do lektury
over 1 year ago • 1 min readPrzegląd miesiąca Inspiracja, rozwój i wieści ze świata brandingu Biorąc pod uwagę tempo zmian, okazuje się, że działania rozwojowe to bardzo konkretne narzędzie, które przekłada się nie tylko na atmosferę pracy, ale i finanse firmy. Podobnie zresztą jak branding, który z miejsca "trzeba coś wysłać" awansował na pozycję "zobacz, wręczam bo tak myślę o Tobie", gdzie ważny jest nie tyle sam przedmiot co relacja, którą stwarza bądź wzmacnia. Zapraszamy do lektury. Ostatnie artykuły Smartfon-owy...
READ POST